شرکت مشاوره سرمایه گذاری املاک و مستغلات ماد

صنعت اصلی

مشاوره و سرمایه گذار املاک و مستقلات

سال تاسیس

1387

آدرس

سعادت آباد،‌خ نوروزی، پلاک ۸، طبقه ۲

نام شخص

ثبت نشده

سمت کاری

ثبت نشده

مالکیت

حقوقی

ملیت

ثبت نشده

گالری تصاویر محصولات

فلسفه ماد؟

ما می خواهیم با ترکیب دانش، احساس، خرد فضاها (Space) را به مکانهایی (Place) آینده نگر (Futuristic)، با عملکرد بالا (High Performance)، سودآور (Profitable)، به گونه ای که احساس خوشایندی از کار، زندگی، تجارت، تفریح و با هم بودن (Great Experience) برای مردم ایجاد نمایند، تبدیل کنیم.

ماد کیست؟

نقشی جدید و متمایز (New Role) در فرآیند توسعه پروژه های ساختمانی که با رویکردی جامع (Holistic & Integrated)، بازار محور (Market Oriented) و حرفه ای (Professional) در فرآیند توسعه پروژه های ساختمانی، رویکرد چهارگانه بردی را برای شهر، توسعه دهنده، سرمایه گذار / خریدار و بهره برداران ساختمان ها خلق خواهد نمود.

ما حلقه های مفقوده فرآیند توسعه پروژه های ساختمانی در ایران را شناسایی کرده و خدمات و راه حل های متمایز با عملکرد بالا همتراز با کلاس جهارنی، برای آنها طراحی کرده ایم. طراحی فرآیندهای کاری حرفه ای با بالاترین سطح استانداردها و تشکیل تیم حرفه ای در کنار درک درست و واقع بینانه از بازار ایران و روندهای بین المللی، ابزارهای ما برای انجام ماموریت و فلسفه کاری مان در صنعت املاک و مستغلات ایران می باشد.

توسعه پروژه های ساختمانی از منظر زمان، تنوع دی نفعان، حجم سرمایه گذاری و ….. بعنوان یکی از پیچیده ترین فرآیندهای توسعه محصول می باشد. بررسی و تحلیل فرآیند توسعه بیش از 100 پروژه ساختمانی در طول 10 سال گذشته ثابت کرده است که تیم های توسعه پروژه های ساختمانی از کمبود فرد / افرادی که یکپارچه کننده تخصص های مختلف در راستای اهداف بازار / اقتصادی و یکپارچه کننده در طول زمان توسعه، باشند رنج می برند.

شرکت ماد با درک این نقصان در فرآیند توسعه، سعی دارد تا با بهره مندی از تیم های کاری متخصص در حوزه های بازاریابی، مالی، معماری، املاک و مستغلات بتواند نقش یکپارچه کننده گروه های کاری مختلف در تیم توسعه (اعم از متخصصین حقوقی / قانونی شهرداری، معماریان، طراحان، مهندسی تاسیسات، سازه، تامین، …….. ) را ایفا نماید همچنین با طراحی و ارائه خدمات جامع و یکپارچه در طول مسیر توسعه، سعی دارد در طول زمان توسعه بعنوان یکپارچه کننده کلیه فرآیندها در زمان طولانی مدت توسعه پروژه، موثر واقع شود.

تیم منسجم شرکت ماد و دپارتمان های تخصصی این توانمندی ویژه را برای شرکت ماد فراهم آورده است تا بتواند در کل فرآیند تعریف، سرمایه گذاری، توسعه، تجاری سازی و بهره برداری پروژه های ملکی مشارکت فعالانه داشته و خدمات یکپارچه ای را به کارفرما ارائه نماید.

وجه متمایز شرکت ماد با تمام شرکتهای مشاوره ای دیگر، رویکرد چندمهارتی می باشد. ترکیب دانش و تجربه بازاریابی، معماری، مالی، املاک و مستغلات به شرکت ماد امکان تعامل تخصصی با سایر اعضای تیم توسعه را داده و راه حل هایی جامع و چندبعدی را به سرمایه گذاران پروژه های ساختمانی ارائه می نماید.

هر پروژه ساختمانی مانند هر محصول دیگری می بایست مبتنی بر نیازهای به روز بازار طراحی و ساخته شود و همین اصل دقیقا حلقه مفقوده فرآیند توسعه پروژه های ساختمانی در بازار ایران می باشد. صنعت املاک و مستغلات دارای پیچیدگی های بسیار بیشتری در فرآیندهای بازار محور نسبت به سایر محصولات می باشد. تیم توسعه از افراد متخصص با رویکردها و نیازهای متفاوت تشکیل شده و همین موضوع پیچیدگی تعریف ساختار پروژه مبتنی بر نیاز بازار را زیاد می کند. ذات سرمایه گذاری در حوزه املاک در ایران، باعث شده تا کارفرمایان در تعریف و طراحی و ساخت کانسپت های ساختمانی، خریداران (سرمایه گذاران) را بعنوان مشتری اصلی محسوب کرده و بر اساس قدرت خرید آنها برنامه ریزی کانسپت را انجام می دهند و متاسفانه در بیشتر موارد نیاز بهره برداران آتی اعم از کسبه ای که قرار است در فروشگاه های مراکز خرید کسب و کار داشته باشند و یا پرسنل شرکتهایی که قرار است در واحدهای اداری فعالیت کنند و در برخی موارد خانواده هایی که قرار است در ساختمانهای مسکونی زندگی کنند، را در فرآیند طراحی و توسعه کانسپت ساختمان در نظر نمی گیرند. اینکه پروژه های ساختمانی نیز بعنوان یک محصول در نظر گرفته شده و سرمایه گذاران قبل از هر اقدامی به درک درست بازار و تعریف مشتریان هدف پرداخته و محصول خود را برای آنها تعریف و توسعه دهند و در انتها نیز محصول خود را به گونه ای حرفه ای به بازار معرفی و عرضه نمایند، بخش مهمی از تغییر رویکرد فرآیندهای توسعه پروژه های ساختمانی در ایران می باشد.

محصولات این تامین کننده

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید

0comment
>

لطفا متن امنیتی نمایش داده شده در عکس زیر را تایپ نمایید.

نظرات کاربران

وبسایت

https://haniker.com

نشانی

ایران، تهران، خیابان سعادت آباد

  • Erica Hughes
      5 May, 4:40 PM
  • Vincent Porter
      5 May, 5:30 PM
  • Kori Thomas
      1 Feb, 6:56 PM
  • Aiden Chavez
      3 June, 1:22 PM
  • Erica Hughes
      5 May, 4:40 PM
  • Vincent Porter
      5 May, 5:30 PM
  • Kori Thomas
      1 Feb, 6:56 PM
  • Erica Hughes
      5 May, 4:40 PM

Active


Established fact that a reader will be distracted  


Dolore magna aliqua