کلینیک ساختمانی تهران

صنعت اصلی

گچ کار

سال تاسیس

ثبت نشده

آدرس

تهران - باغ فیض ، با هنر ، برج کاملیا

نام شخص

سالار محمدی

سمت کاری

مدیر عامل

مالکیت

حقوقی

ملیت

ثبت نشده

گالری تصاویر محصولات

کلینیک ساختمانی تهران با بهره گیری از بهترین تجهیزات ساختمانی ، پرسنل کار آمد ، یک دهه سابقه میکوشد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه ی تاسیسات ساختمان ، تعمیرات ساختمان و بازسازی ساختمان را به شما ارائه دهد.

ویژگی ها و تعرفه های کلینیک ساختمانی :

تاسیسات ساختمان

تاسیسات ساختمان به طور کلی یعنی آماده کردن و فراهم آوردن شرایط مطلوب در یک ساختمان در جهت سکونت در آن میباشد . نصب سیستم های سرمایشی و گرمایشی ، تهیه و تنظیم و نگه داری موتورخانه ، نمای ساختمان ، و … نامید . اجرای درست تاسیسات ساختمان از آن جهت که با ایمنی ساختمان و افراد ساکن در ساختمان رابطه مستقیمی دارد بسیار مهم است و راه اندازی اشتباه و نادرست تاسیسات در ساختمان ، احتمال بروز مشکل و خسارات جبران ناپذیری می شود.

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد ، مثلا ممکن است که صاحب ساختمان بخواهد قسمت هایی از ساختمان را باب میل و سلیقه خود یا اعضای خانواده اش تغییر دهد ، اینجاست نیاز به گروهی دارد که کار بازسازی ساختمان را برای آن ها با نهایت دقت و کیفیت انجام بدهد . ممکن است بازسازی بر اثر فرسودگی و آسیب دیدن قسمت هایی آز آن انجام بگیرد ، که اگر بازسازی و تعمیرات به درستی و سریعا انجام نشود ممکن است موجب شود که خسارت های بیشتری به سایر قسمت های ساختمان وارد آید و هزینه و وقت اضافی در پی داشته باشد.

تعمیرات ساختمان

تعمیرات منزل و تغیر دکوراسیون و طرح منزل معمولا بعد از گذشت چند سال از هر ساختمان و در اثر فرسوده شدن تاسیسات و لوله کشی و کابینت ها و دیوارها و قدیمی شدن دکوراسیون و طرح منزل انجام می شود .در واقع تعمیرات ساختمان منزل به چند دسته تقسیم میشوند : بازسازی ممکن است فقط شامل بازسازی کف باشد یا ممکن است شامل تغیر دکوراسیون دیوار ها نیز بشود به هر حال هر کاری که در ساختمان برای تغییر طرح و نوسازی ساختمان انجام میشود در تعمیرات باید این مهم را در نظر گرفت که نمای اصلی ساختمان دچار تغییر اساسی نشود و همچنین باید تعمیرات از کل به جز صورت بگیرد.

محصولات این تامین کننده

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید

0comment
>

لطفا متن امنیتی نمایش داده شده در عکس زیر را تایپ نمایید.

نظرات کاربران

وبسایت

https://haniker.com

نشانی

ایران، تهران، خیابان سعادت آباد

  • Erica Hughes
      5 May, 4:40 PM
  • Vincent Porter
      5 May, 5:30 PM
  • Kori Thomas
      1 Feb, 6:56 PM
  • Aiden Chavez
      3 June, 1:22 PM
  • Erica Hughes
      5 May, 4:40 PM
  • Vincent Porter
      5 May, 5:30 PM
  • Kori Thomas
      1 Feb, 6:56 PM
  • Erica Hughes
      5 May, 4:40 PM

Active


Established fact that a reader will be distracted  


Dolore magna aliqua